Armastusest, tugevusest, vaiksest metsamajast, gurmaanlusest ja riietest



(Kirjeldan blogis minuga seotud või minu jaoks olulisi inimesi, sündmuseid, asju ja omadusi. Vol 5)
 
Armastusest
Mitmepalgeline ja mitmetahuline. Ma armastan väga paljusid inimesi. Ja väga erinevalt. Lapsevanema armastus on minu jaoks midagi sellist, et armastad oma last nõnda palju, et annad talle vabaduse ise areneda, ise järk-järgult vastutust võtta, ise valikuid teha, kõrvalt suunates. Mu lemmikhetked on need, kus arutleme pojaga maailma asjade üle. Ta võib nii siiralt küsida, et ega elevandid ju ei mune ja siis ma naeran ja tean, et ma väga armastan seda inimest. Mehe ja naise vaheline armastus on tegelikult midagi samalaadset – süda tõmbub rinnus kokku, sa lihtsalt tead, et armastad. Armastad tervikut koos vigadega, mida on ju meil kõigil. Armastad isiksust. Tema lõhna, kõnnakut, naeratust. Kiikse. Mõtled, kui kole oleks, kui teda enam sinu elus ei oleks ja õnn on, et saad just tema kõrval hommikul ärgata. Samas tead, et pead andma vabaduse minna, kui see on see, mida armastatu õnneks vajab. 

Tugevusest
Kui palju ma olen seda kuulnud inimeste suust, et olen väga tugev naine! Võib-olla see ongi nii, aga eks iga asja eest on oma hind maksta. Öeldakse, et elu paneb nii palju õlgadele, nagu kanda jaksad. Ju ma siis jaksan. Aga mis muud üle jääbki? Olles haige lapse ema ei saa ma mitte kunagi üle ega ümber vastutustundest, mis mind püsti hoiab ka siis, kui tahaks langeda. Ebaõnnestumise järel aitab mõtteviis, et mind ei saa olla nii lihtne rööpast välja viia, ma ei kingi seda rõõmu neile, kes on mulle valu põhjustanud. Ma ei ole allaandja ja arvan, et ainult sihikindluse ja eneseusuga jõutakse tulemusteni. Proovima peab ja keegi ei tee meie eest. Proovimisse on sisse kirjutatud läbikukkumise risk, aga kes ei riski, ei joo teadupärast hiljem ka kihisevat.

Vaiksest metsamajast
Mul ei ole seda ja ei tea, kas kunagi saabki olema. Aga olen alati soovinud, et oleks koht, kuhu põgeneda. Lapsest peale igatsesin, et mul oleks oma ruum, oma nurk, oma onn. Kord isa ladus mulle puuriitadest onni Kalamaja hoovi peale. Kuni ämblikute saabumiseni oli seal väga tore. :) Hiljem lootsin, et ehk ehitame Läänemaale, kus on me maad, suvila, aga lootuseks see jäigi. Ei olnud isas seda ettevõtlikku soont ja nõnda olen ikka olnud linnapreili. Enam-vähem ka kõik suved. Aga selle põgenemise koha osas ma veel alla ei anna. Kujutan seda nii hästi ette – istun ja loen raamatuid, joon teed, kütan ahju, korjan marju või seeni ning istutan lilli. Kirjutan luuletusi ja joonistan. Kui üksindusest saab villand, kutsun sõbrad külla ja teeme lõket ja küpsetan kooki. Mulle ju nii meeldib võõrustada! Kuni mul seda põgenemise kohta ei ole, võite mind lahkesti külla kutsuda, toon koogi kaasa. 

Gurmaanlusest
Kuidagi on nõnda juhtunud, et kui ma juba toidupoodi satun, siis ostan vähem, aga paremaid asju. Vertigo salatit ja Caesari kastet, Pihlaka kondiitri pasteeti, Pädaste Gourmet’ leivaõhikuid või Gustavi porgandikooki. Tulen poest näiteks Jamie Oliveri punase pesto ja värskelt küpsetatud kaera-juustupätsiga. Kui ma loen mis tahes toidupakendilt väga pikka nimekirja koostisaineid, jätan tolle asja kindlasti ostmata, sest ei soovi muuta oma keha keemialaboriks. Brie juust, Serrano sink, Prosecco, melon, murelid... Ega palju pole õnneks vaja. Sooja toitu ma suvel peaaegu ei teegi. Minu nn kodurestoran on Moon.

Riietest
Kindlasti smart casual! Eelistatult mustvalged riided. Või türkiisikarva. Hästi istuvad, kehajärgivad. Kingi on mul nii 13‒14 cm kontsaga kui ka 5 cm platvormiga, aga päris kontsata mu jalad enam harjunud pole. Tossud on sportimiseks. Mulle meeldivad pintsakud, maani seelikud, teksad, lihtsad puuvillased pluusid-pulloverid, rõivad, mida saab omavahel kombineerida ja aksessuaare lisades täiendada. Meeste puhul on tegelikult sama – lihtsuses on võlu. Aga triiksärkide vastu ei saa miski. :) Ja ei tea ma ka meesterahvast, keda ülikond ei kaunistaks. Detailid tulevad mängu ka siin. Kas lips on õige pikkusega ja ega ta ometi triiksärgikraed pintsaku peale pole sättinud. Seda ma võin ka kinnitada, et mina ei ole kunagi sihilikult moodne. Olen täpselt selline, nagu tahan. Moodne võin olla täiesti kogemata.

Kommentaarid

Populaarsed postitused