Minu inimesed

Täna lõppesid kaks päeva kestnud Kalamaja päevad. Kui ma elaksin mõnes muus asumis, oleksin ma kade, et ei ela siin. Kalamaja päevadel valdas ikka uskumatult positiivne tunne. Aga ehk oligi see tunne eelkõige neil, kes kuidagi käed külge lõid ja kelleltki positiivset tagasisidet said. Ka naabertelgist laenuks saadud kleeplindirull võib õnnelikuks teha ja asumikaaslane, kes lahkelt oma autoga appi tõttab, kui tuleb koju lisapaberite järele tormata.

Küpsetasin Telliskivi Seltsi toetuseks juustupiruka, mida seltsilised müüa said ja niiviisi oma vahvale ettevõtmisele tulu teenisid. Paljud inimesed olid küpsetanud! Kaks päeva sai rahvas kohvikust osta kohalike inimeste enda tehtud küpsetisi ja suppi ja kohvi sai ka. Need Telliskivi seltsi inimesed on ikka üks uskumatu rahvas: nad on ühendanud kalamajalasi ilmselt rohkem kui nad eales arvatagi oskavad. Eks oma roll ole ka nüüd kaks korda ilmunud Kalamajaka ajalehel, mille peatoimetaja on Liisa. On loodud kodutunne, mille sarnasest paremat ongi raske tahta.

Teiseks osalesin MTÜ-ga Kodaniku Hääl, kogudes allkirju Tallinna elanike eelnõule, suurendamaks Tallinna lasteaedade rahastamist. Kahe päeva ja nelja inimesega kogusime 245 uut allkirja, peamiselt Kalamaja-Pelgulinna inimestelt. Siin on tore ja toetav rahvas, asutakse juttu puhuma, küsitakse lisaandmeid. Need, kes ei oma sissekirjutust, ütlevad, et toetavad meid ikkagi, kuigi allkirja anda ei saa. Pakuti ka uusi ideid ja räägiti teistest murekohtadestki, mille lahendamist oodatakse Kodaniku Häälelt. Miks on üldse tekkinud olukord, kus inimeste muredega tegeleb “viies jõud”?

Minu süda hüppas rõõmust: need siin on minu inimesed. Minu kogukond, minu MTÜ’lased, meie algatuse toetajad. Kui super tunne see on, kui sul on OMA INIMESED!
***

Chalice küll Kalamaja päevadel seda laulu polnud esitanud, aga kopeerin tema laulusõnadest mõned tähtsad read:


mu inimesed minu rahvas mu
seltskond
mu inimesed siin seal kõikjal
igalpool
mu inimesed teavad ise et
nad on
mu inimesed minu inspiratsioon
mu inimesed
üks seis siht ja suund
mu inimesed minu elu
armastus
nad on mu oma inimesed
ja kõik mis teen on
neile pyhendatud


koos koos koos
koos vallandame tolguseid
koos palkame spetsialistid
kuid keegi ei tee meie eest
otsuseid
kui puruks kisti verstapostid
ei lõika keegi läbi meie juuri
tean kes ma olen
kui mäletan kes ma olin
elan mitte aint ei võta ruumi!


teenin oma inimesi
ja ei tee erandit
ütlen veel kord minu inimesed
ja ma ei unustanud mitte kedagi
mitte kedagi

Kommentaarid

Populaarsed postitused